Våre tjenester

PERSONLIG TRENING

En aktiv hverdag med høyt tempo krever god helse. Våre personlige trenere har høy utdanning og lang erfaring med å få sine kunder dit de ønsker. Om det er å ha en sterk og skadefri rygg, holde deg i fysisk form til å håndtere høyt tempo på jobb eller å klare å komme i form for første gang.

LES MER OM PERSONLIG TRENING

FYSIOTERAPI

Har du smerter I rygg, nakke, knær eller skuldre? Våre fysioterapeuter tar deg gjennom grundige tester for å kartlegge hva som er årsaken til dine smerter og behandler deg ved hjelp av manuell terapi og funksjonell trening. Trykk på knappen under for å lære mer om fysioterapi på Driv Trening.

LES MER OM FYSIOTERAPI

BEDRIFTSTRENING

Aktive medarbeidere er produktive ansatte. Trening med kollegaer gir et godt samhold på tvers av avdelinger, og ikke minst sunne og friske ansatte. Bedriftstreningen kan gjennomføres utendørs, innendørs i våre lokaler på Skøyen eller i din bedrifts egne lokaler.

LES MER OM BEDRIFTSTRENING

Tester og analyser

Vil du bli en bedre skiløper/ løper? Får du smerter når du er i bevegelse? Ønsker du å optimalisere svingen din på golf- eller tennisbanen? På Driv er vi fremst i Norge på forskningsbasert testing og trening rundt laktatprofiler, styrke og bevegelighet.

LES MER OM TESTER

SKIKURS

De siste syv årene har vi hatt skikurs for over 2000 personer og veldig mange bedrifter. På kurs med du oss får du en erfaren trener med høy kompetanse og ekstra fokus på skiglede / begeistring.

LES MER OM SKIKURS

TRENINGSREISER

“Vi hadde en så fantastisk god tone, både deltagere og trener. Og så trengte jeg et dytt med tanke på trening, som jeg absolutt fikk.”

LES MER OM TRENINGSREISER

KOSTHOLD

Vi brenner for naturlig mat som er både næringsrik, mettende og smaksrik. Vi skal kose oss til god helse! Er du nysgjerrig på hva ernæring kan gjøre for deg og din hverdag? Sammen med vår ernæringsfysiolog finner dere kostholdet som passer for deg!

LES MER OM KOSTHOLD