Tjenester2018-10-18T15:09:41+00:00

Våre tjenester

PERSONLIG TRENING

En aktiv hverdag med høyt tempo krever god helse. Våre personlige trenere har høy utdanning og lang erfaring med å få sine kunder dit de ønsker. Om det er å ha en sterk og skadefri rygg, holde deg i fysisk form til å håndtere høyt tempo på jobb eller å klare å komme i form for første gang.

FYSIOTERAPI

Har du smerter I rygg, nakke, knær eller skuldre? Våre fysioterapeuter tar deg gjennom grundige tester for å kartlegge hva som er årsaken til dine smerter og behandler deg ved hjelp av manuell terapi og funksjonell trening. Trykk på knappen under for å lære mer om fysioterapi på Driv Trening.

BEDRIFTSTRENING

Aktive medarbeidere er produktive ansatte. Trening med kollegaer gir et godt samhold på tvers av avdelinger, og ikke minst sunne og friske ansatte. Bedriftstreningen kan gjennomføres utendørs, innendørs i våre lokaler på Skøyen eller i din bedrifts egne lokaler.

Tester og analyser

Vil du bli en bedre skiløper/ løper? Får du smerter når du er i bevegelse? Ønsker du å optimalisere svingen din på golf- eller tennisbanen? På Driv er vi fremst i Norge på forskningsbasert testing og trening rundt laktatprofiler, styrke og bevegelighet.

SKIKURS

De siste syv årene har vi hatt skikurs for over 2000 personer og veldig mange bedrifter. På kurs med du oss får du en erfaren trener med høy kompetanse og ekstra fokus på skiglede / begeistring.

KOSTHOLD

Vi brenner for naturlig mat som er både næringsrik, mettende og smaksrik. Vi skal kose oss til god helse! Er du nysgjerrig på hva ernæring kan gjøre for deg og din hverdag? Sammen med vår ernæringsfysiolog finner dere kostholdet som passer for deg!

IDRETTSMASSASJE

Dette er en behandlingsform hvor man spesifikt jobber med å stimulere kroppens bløtvev. Formålet med behandlingen vil være å redusere restitusjonstid eller fremskynde tilhelning av skadet eller anspent muskelvev. Man fokuserer i hovedsak på muskulatur som involveres i idretten/aktiviteten, og behandlingens intensitet tilpasses ut ifra om man ønsker «oppvarming» før prestasjon, eller restitusjon etter aktivitet og belastning.

Innen idrett kan denne typen massasje være med på å forberede muskulaturen for belastninger, og øke idrettsutøverens prestasjon. Idrettsmassasje kan også virke stresslindrende og avspennende.